Over ons


Meer informatie over Tandartspraktijk Westerhof.

Tajana Westerhof-Bersma – Tandartspraktijk Westerhof – Dorpsstraat Zoetermeer
 
 
Tandartspraktijk Westerhof – Dorpsstraat Zoetermeer
 
 
Tandartspraktijk Westerhof – Dorpsstraat 76, Zoetermeer
 
 
Monumentaal pand – Dorpsstraat 76, Zoetermeer – Tandartspraktijk Westerhof

Tandartspraktijk in monumentaal pand.

Graanhandelaar Pieter Machiel Lammens liet in 1892 dit woonhuis tegelijk met een graanpakhuis (nummer 74a) bouwen.

Fotocredits: S.J. de Waard / CC BY-SA 3.0

 

Het is een representatief huis geworden, met een rijke uitstraling. De stijl is neo-renaissance met de kenmerkende witte banden over de gevel. Vooral boven de vensters is veel te zien. Hier is voor het decoratieve effect afwisselend wit pleisterwerk en baksteen toegepast en in de boogvelden zitten blauwwitte tegeltjes. Op de verdieping is een erker aangebracht. Vandaaruit heb je een prachtig uitzicht over de Dorpsstraat.
Het woonhuis is een beschermd gemeentelijk monument.

 
 

Klachtenformulier

 

Tandartspraktijk Westerhof streeft naar een voortdurende verbetering van onze zorg. Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent. Ondanks alle aandacht en inzet kan het soms anders lopen. Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite neemt om ons te informeren over uw bevindingen, zeker als deze negatief van aard zijn. Alleen dan kunnen we samen een oplossing zoeken.

Indien u niet tevreden bent
U kunt uw opmerking, suggestie of klacht kenbaar maken bij uw behandelaar of de balie. Ook kunt telefonisch contact opnemen (079-7370142), of het klachtenformulier op deze pagina. Vervolgens bespreken wij uw opmerkingen intern met de verantwoordelijke betrokkenen en nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Klachtenregeling
Wij proberen samen met u een oplossing te vinden. Mocht dit onverhoopt niet lukken dan is het misschien goed om te weten dat u gebruik kunt maken van de KNMT klachtenregeling waar wij bij zijn aangesloten.

De klachtenregeling van deze tandheelkundige beroepsorganisaties voldoen aan de eisen die de Wet Klachtrecht Cliënten Zorgsector aan iedere zorgverlener stelt. De KNMT kan bemiddelen of overgaan tot een formele behandeling van uw klacht en een uitspraak doen. Aan de klachtenregeling zijn geen kosten verbonden. Meer informatie kunt u opvragen bij de KNMT, Postbus 2000, 3430 CA Nieuwegein (www.knmt.nl). Voor een persoonlijk advies of informatie kunt u contact opnemen met het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP), 0900 20 25 012 (0,90p.m.)